Re: ktory windows wybrac?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 10:41:13 MET DST

Slomi napisał(a):

> widze ze zdania sa baaardzo podzielone...i co ja mam zrobic??? ;-)

Jak nie masz malego dysku to zainstaluj dwa (win9x i Win2000) na
osobnych partycjach. Bedziesz mogl sam ocenic co Ci sie lepiej bedzie
spisywac. Ja wlasnie tam mam i bardzo sobie chwale te rozwiazanie, bo
niektore rzeczy lepiej chodza na Win9x a niektore na Win2000. Win98FE
bym nie polecal bo z moich doswiadczen na przyzwoitym kompie chodzi
gorzej niez Win98SE czy ME. Ja osobiscie mam WinME/Win2000, ale nie
zauwazylem istotnej roznicy miedzy SE a ME. Oba systemy, jesli chodzi o
stabilnosc sa takie sobie, jak sie je troche pomeczy to sie wywalaja.
Tak wiec bawie sie i gram w wiekszosci przypadkow na ME, ale jak juz
mnie wkurzy bo sobie z czym nie radzi lub na czym sie co chwila wywala
to z radoscia przechodze na Win2000 i jest ok. Jesli 2000 sie dobrze
postawi to wywalic jest go trudno. Ale fakt, niektore karty graficzne
maja marne sterowiki i nie dzialaja w pelni pod Win2000, przez co system
moze sie wywalac. Ale trafila sie tez taka gierka ktora w czasie gry
wywalala sie pod Win98 a pod Win2000 chodzila bez zastrzerzen. Dlatego
wlasnie polecam rozwiazanie Win9x + Win2000. Pozatym jesli chodzi o mnie
2000 ma jeszcze jedna(no moze nie jedna naprawde bardzo drobna zalete.
Jezeli juz zobaczysz blue screen to mozesz spokojnie i bez nerwow
zresetowac komputer i nie masz zludzen ze da sie cos jeszcze zrobic
walac w klawiaturke. W przypadku Win9x czeka Cie jeszcze radosne
klupanina w spacje, ESC czy Enter i nadzieja, ze to cos da (czasami
daje). W 2000 oszczedzasz nerwy. Nie wspominam o innych zaletach Win2000
takich jak wieksze bezpieczenstwo (w porownaniu z Win9x), ustawianie
uprawnien itp. Jest to oczywiscie jedynie moje zdanie i moge sie mylic.
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |