buffer underruns

Autor: kijan (kijan_at_civ.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 01:06:31 MET DST

Qrna jestem wsciekly bo jusz przeszlo 10 cd zmarnowalem, wszyscy na okolo
powiadaja ze ta opcja pozwala nawet grac w jakies gry np diablo czy robic co
kolwiek innego na sprzecie a plyta i tak i tak sie nagra, bez klopocikow
jedynie czas moze sie wydluzyc, a co sie okazuje u mnie sprzecie zamiast sie
wydluzyc to mi siem komp wista wio czyli sie zawiesz hmmmm no jak to winda
98se (choc chyba najmniej ze wszystkich wind nie liczac NT)
Mam athlona 1,2, na plycie ECS k7vza mam ibm 40 GB ten gdzie sa lozyska
zatopine w jakims plynie nie pamietam jego dokladnych nr. korzystam z
programu WinonCD 3.8 z dodatkowymi driverami ktore sciagnalem specjalnie do
tej nagrywarki aha nagrywarke mam TEAC cd-w516EB, moze te zawieszanie jest
spowodowane ze mam na jednej tasmie podlaczone DVD do nagrywarki (jest na
primary master, a DVD jest na slave), nie chce podlaczac dvd do twardzielka
bo to spowolni mi transfer.
Czy ogolnie ktos moglby mi dokladnie wytlumaczyc na czym polaega buffer
underruns i co moze byc przyczyna zawieszania sie sprzetu.
Z gory serdecznie dziekuje.
Posdrafiam