Re: czym czyscic monitor?...

Autor: Mirosław Głaz (glaz_at_mo.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 22:44:14 MET DST

Użytkownik "Robert P." <loreena_at_obywatel.pl> napisał w wiadomości
> Pod zadnym pozorem nie uzywaj plynu do mycia szyb, czysc albo
> specjalistycznymi plynami do nabycia w sklepach komputerowych,

Potwierdzam, jednak w przypadku specjalistycznych płynów też należy wykazać
dużo uwagi, nie każdy nadaje się do czyszczenia ekranów z powłoka ochronną.
Raczej odradzałbym stosowanie dość popularnego płynu "Glass Ambersil" - jest
dośc skuteczny, ale agresywny skład chemiczny pomógł mi załatwić powłokę
antyodblaskową na moim Sony 15SF. polecam ten płyn raczej do tanich
monitorów bez powłok ochronnych.

Polecam łagodne płyny typu Polaroid lub 3M do czyszczenia filtrów
ochronnych - nie są tanie, ale tu raczej nie warto oszczędzać. Plamy na
ekranie powierzchni antyodblaskowej obniżają wartość monitora, a Ciebie
zmuszą do kupna filtru monitorowego za zaoszczędzoną na płynach kasę :-)

>albo mozesz
> przeczyscic na sucho miekka szmatka do nabycia w sklepach optycznych.

W komplecie z płynem 3M dostajesz kostke ze szmatkami do czyszczenia.

Mirek Głaz
glaz_at_mo.pl