Re: CAS2 -vs- CAS3

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 18:06:39 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Przepustowość ta przydaje się przy kompresji filmów, przechwytywaniu
> wideo, obróbce obrazów i tak dalej... W normalnej pracy jest prawie
> niewidoczna, ale też jest. Najbardziej chyba widać to przy odtwarzaniu
> filmów na słabym sprzęcie.

aha :) jak zmeinilem sobie ras/cas na 2.2.2 i delay na 50ns, to zaden
divx ni krzaczal sie na kodekach 3.11. przedtem zdarzaly sie takie :)

a jak zrobilem test z kodowaniem divx'a jednego to wyszlo mi, ze po
zmianie ras/cas i delay na wartosci krancowe (szybsze i wolniejsze)
roznica wyniosla 2h na 31h kodowania. ladnie, nie? :) to jest juz
calkiem ladnie :) pozatym pamieci to obie mam infineona :>