Re: "Zamarzanie"peceta

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 11:37:38 MET DST

Użytkownik "Borsuk" <drwiega_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W artykule <9l3mq2$2ab$8_at_news.tpi.pl> Grzech napisał(a):
>
> Nigdy nie zainteresowałem sie wgrywanym systemem.Jego pochodzeniem.
> Choć teraz poczytam...
> Zawsze dysponowałem systemem kopiowanym z pracujacego kompa.

> Win-y były przeinstalowywane.Fakt.
> Ale dysponowałem zawsze chyba tymi samymi plikami...
> Choć pewny teraz nie jestem.
> Teraz W98, był kiedyś krótko W95.

skopiuj instalkę windowsów na twardziel, do jakiegoś folderu
o nazwie max 8 liter :-)). oczywiście powinny być to w98 SE.
następnie zlokalizuj plik deltree (c:\windows\command\)
i skopiuj go do główego. podobnie postąp z plikiem smartdrv.exe.
upewnij się, że w config.sys masz linijkę:
Device=c:\<ścieżka>\emm386.exe
teraz uruchom komp w trybie ms-dos (F8 podczas bootu)
odpal smartdrv, a za pomocą deltree usuń katalogi windows,
program files, autoexec, config. zresetuj kompa - powinien się
odpalić, bo zostawiłeś na c: pliki systemowe. instalujesz
winy poleceniem setup wywołanym z katalogu, gdzie leży instalka

grzech