Re: Czy zostałem oszukany.......

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 13:30:56 MET DST

rob wrote:
> ale wyczytalem ze moja plyta glowna
> ma standard dyskow do ultra dma 33 ateraz wiekszosc to 66 i100
> ale wszyscy sprzedawcy twierdzili ze i tak to bedzie dzialac

i raczej mieli rację, AFAIK dma ma wpływ na _prędkość_, to czy będzie działać
zależy raczej od tego, czy płyta rozpozna dysk, spotkałem się z przypadkiem
takim jak ty (że dysk mógł być widziany tylko jako mniejszy) i pomogła wtedy
aktualizacja BIOSu

> a co jest smieszniejsze ze w biosie wykrywa nazwe i 20,4gb

więc prawdopodobnie to ty coś napsułeś, skasuj stare partycje i załóż nowe

--
Every time I climb the mountain
And it turned into a hill