Re: Czy zostałem oszukany.......

Autor: .......Mario....... (mario79_at_poland.com)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 14:04:15 MET DST

> jest jeszcze 1 rzecz gdy pierwszy raz zainstalowalem winde i zobaczylem
ze
> mam 6 gb to go zformatowalem ale formatowal tylko te 6 giga

Prosta sprawa, weżź dysk. idź do jakiegoś kolegi i podłącz u niego, jak
zobaczy winda 20 GB, to myśl o kompie, jak tylko 6 GB, wracaj biegiem do
gościa który Ci go sprzedał....

I nie wydaje mi się, że to może być wina płyty, sprawdź dysk, ewentualnie
zainstaluj łatę do windowsa do obsługi dużych dysków, szukaj u microsofta,
taka łata istnieje........

Powodzenia

--
Mario