Re: RAID 0 przetestowane

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 12:45:31 MET DST

> Pojedynczy sterownik kosztuje tyle, co caly zlom komputerowy jaki masz.
> Wtedy zobaczysz, kiedy naprawde odczuwalny jest wzrost wydajnosci (np.
> gdy taki sterownik ma kilkukrotnie wiecej RAMu na cache, niz ty w swoim
> pececiku).

To to ja wiem (chociaz nie wiem czy kosztuja wiecej niz moj "zlom" - watpie
:-))
Generalnie nie chodzi mi o to zeby dyski pracowaly jak RAM-dyski, ale z
samej metody zapisu powinna wynikac troszke wieksza roznica wydajnosci niz
10%.

Nie wiem czy sie smiac czy plakac, kupilem dwa dyski, a nie mam wzrostu
wydajnosci... chociaz pojemnosc tez sie przyda do takich grafik jakie
obrabiam.

Pozdrawiam
Adam

PS Juz zrezygnowalem z wykorzystania Stripingu - za durze ryzyko utraty
danych w porownaniu do wzrostu wydajnosci.