Re: Czy zostałem oszukany.......

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 12:01:22 MET DST

On Sun, 12 Aug 2001 11:35:26 +0200, "rob" <kent0_at_wp.pl> wrote:

>mam celerona 333a i p?yte do niego lecz ktĂłregos pieknego dnia spalil mi sie
>dysk wiec wczoraj bylem na gieldzie ,ale wyczytalem ze moja plyta glowna
>ma standard dyskow do ultra dma 33 ateraz wiekszosc to 66 i100
>ale wszyscy sprzedawcy twierdzili ze i tak to bedzie dzialac jeden
>powiedzial
>ze to ma wp?yw na dyski od 40gb no wiec kupilem samsunga 20,4 gb dma66
>po zainstalowaniu windy okazalo sie ze mam 6 gb na dysku
>a co jest smieszniejsze ze w biosie wykrywa nazwe i 20,4gb
> co o tym sÂądzicie!
>pomĂłzcie
> [...]

Witam.

Bedziesz musial :

1. Uaktualnic BIOS. Starsze wersje nie obsluguja wiekszych dyskow
(obsluga dyskow jest wrzucana do bisow na biezaco majac na uwadze
aktualne modele na rynku). Pomoze na 99%

2. Ze strony producenta sciagnac soft do obchodzenia ograniczen
BIOS'u. Segate ma cos takiego, wiec inni producenci tez powinni.

Ale polecam rozwiazanie nr. 1 , 2 tylko w ostatecznosci jesli nie
bedzie nowego biosu.