Re: GeForce2 MX 64MBTV, Athlon 1.3GB, The Sims i problemy

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 06:40:53 MET DST

Użytkownik "Dariusz Bacik" <dbacik_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Konfiguracja j/w, płyta Abit na VIA, i w kilku grach, np. The Sims
fragment
> obrazu szybko miga - niestety nie da się wcale grać - ma ktoś jakieś
> pomysły?

Przy innej konfiguracji co prawda ale tak miałem jak włączałem i wyłączałem
v-sync w opcjach karty graficznej.

jkch1_at_pnet.pl    jkch1_at_poczta.onet.pl   http://republika.pl/jkch1
troche o mnie, rekinach oraz parę zdjęć pielęgnic z Tanganiki -
-  http://republika.pl/jkch1/akwa1.htm
oraz mój ogród - http://republika.pl/jkch1/kwiaty.htm
Milanówek , a obok stolica  państwa urzędników