Re: Problem (MSI K7t Pro)

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 19:01:26 MET DST

Mam jeszcze jeden pomysł. Sprawdź wtyczkę od zasilacza do płyty. Jak zapewne
zauważyłeś ilość kabli znacznie przewyższa ilość napięć na płycie, ponieważ
niektóre dla zmniejszenia prądu jednostkowego płyną kilkoma przewodami.
Może u Ciebie któreś nie mają dobrego styku, a te które mają nie są wtedy w
stanie "puścić" odpowiednio dużego prądu, który wymagany jest przy starcie.
"Pawel" <polm_at_pf.pl> wrote in message news:9l32lm$dmc$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Andys <andys_at_toya.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9l31f9$iq2$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> podsumowaniu
> ewidentny
>
> Możliwe. Ale z Duronem działo sie to sporadycznie raz w tygodniu. Problem
> zancznie sie zwiekszyl w wypadku Athlona (stad podejrzenie zasilacza). A
> komp ma sporo sprzetu (2xHDD+ dodatkowo Kieszen (pusta), CD-ROM, CD-R).
Ale