BitWare

Autor: Raveman (Raveman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 16:40:54 MET DST

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby poinstruować mnie "step by step" jak
skonfigurować program BitWare aby można było korzystać z telefonu
podłączonego przez modem, aby program działał jako sekretarka(automatyczna
OF COURSE), faxu i może jeszcze coś lecz nawet o tym nie wiem. Krótko mówiąc
gdzie należy co wpisać.

    Posiadam program BitWare v.3.30.11

Sorry za lamerstwo ale nigdy nie miałem do czynienia z takim programem.

Dzięki.
raveman_at_poczta.onet.pl