Geforce 256

Autor: Mario_jd (mario_jd_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 15:02:39 MET DST

własnie dostałem do sprawdzenia geforce 256 który się wydaje uszkodzony. Mam
2 godziny by podjąć decyzje o wymianie na moja starą rive M64. Okazja jest
spora gdyż wzrost wydajności w quake3 jest ogromny z 40 do 90 fps.

Problem polega na tym że karta wyświetla pionowe pasy na ekranie. W
zalezności od koloru w danym miejscu sa bardziej lub mnie widoczne. Stery
sprawdzałem różne bez rezultatu. Jedynie na standardowej karcie VGA w 16
kolorach jest ok:-)

Ktoś miał podobny problem?
może wystarczy podniesc napiecie podawane na złącze AGP ale niewiem jak:-)

Jest cos takiego w biosie "AGP driving value" i standardowo jest na D0:

wielkie dzieki za każdą porade która mnie może naprowadzić gdzie mam
grzebać.

--
Pozdrawia
mario_jd_at_poczta.onet.pl