Re: Myszka

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 21:47:01 MET DST

>Mam takie głupie (choć przyznam mocno mnie nurtuje) pytanko... W swoim życiu
>miałem już kilka myszek do komputera, wszystkie miały trzy przyciski, ale
>jeszcze nie zdażyło się, żeby ten środkowy działał... o co tu chodzi????
Środkowy przycisk jest wykorzystywany np. w Linuksie. Natomiast w
przypadku Windows firmowe myszki (np. Logitecha) posiadają dedykowane
sterowniki pozwalające przypisać jakąś funkcję środkowemu klawiszowi
(najczęściej dwuklik).

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.