Re: Re: Re: Re: Co wybrać?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 20:43:45 MET DST

Niejaki(a) Wozik <wozik_at_lublin.top.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Wytłumacz mi o co chodzi z tym overclockowaniem.

prosto - piepwsze serie zawsze sie kreca dosc dobrze... taki p3 550 to
mozna ruszyc z fsb 100 w gore bardzo latwo, a co nektore asusy i abity
to 166 wytrzymywaly lub i wiecej. wiec bylo sobie takie p3 550_at_916
mhz...

a procesor overclockowany sie o wiele szybciej zuzywa i nie chce mi sie
kupowac procesra ktory po kilku miesiacach sie wywali calkowicie.

pozatym kupno procka do tej plyty jest nieoplacalne. jakby co to
poczekam, az ten celek 400 nei bedzie wystarczal do przegladania ww,w
cyztania poczty i ogolnie robienia innnych rzeczy "normalnych". wtedy
sobie sprezentuje jakies 5GHz :)))) na razie procek jest ok, wiec nei
widze powodu by zmieniac...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|