Re: SZOK po skopiowaniu pliku (Win2K)

Autor: Mike (mike.net_at_interia.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 19:55:54 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message
l...
> Mocno NTG wprawdzie...

ano;)

> ze pliki w tych zasobach sa notorycznie infekowane roznistymi wirusami
> pochodzacymi oczywiscie ze stacji zdalnych. Nie ma bledow w ustawieniach
> praw dostepu -- sa ordynarne bledy w zabezpieczeniach filesystemu.

nie chcialbym byc zlosliwy, ale chyba nie rozumiesz przedmiotu rozmowy.
nawiazujac do twojego problemu: nie przemawia on do mnie, lecz mimo wszystko
lacze sie z toba w smutku. sam jak dotad nie spotkalem sie z takim
przypadkiem, wiec moje wypowiedzi beda malo autorytatywne. fakt, istnieja
wirusy wykorzystujace niektore wlasciwosci NTFS, jednakze latwo uniknac
klopotow instalujac odpowiednie oprogramowanie antywirusowe(dzialajace "w
locie").

--
# Mike
# WWW: www.mike.w.pl