Re: co jest złego w ECS?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 18:10:42 MET DST

U mnie chodzi D750, 256 MB RAMu 133 CAS2 (kości Spectec z Action).
Do tego tuner TV, karta sieciowa, modem, karta SCSI, Winmodem Zioltrixa na
PCI, zintegrowany dźwięk, do tego Riva TVT m64 i 40GB HDD ATA 100.
W98.
Żadnych problemów.

No, może poza tym, że nie uruchomieniem dźwięku pod DOSem, ale nie miałem
czasu się zabawić.Niestety padła wysłużona ośmioletnia siedemnastka i na
razie nie mam sprawnego komputera (monitora) w domu.

--
Janusz - Vahanara