Skaner reczny

Autor: Robert (loewe_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 15:25:15 MET DST

Hi

Od dawna zalega mi na polce skaner reczny.Ma on juz pewnie pare
latek,mimo to postanowilem sprobowac go uruchomic.
Nie mam do niego jednak zadnej dokumentacji ani sterownikow.
Probowalem go zidentyfikowac po chipach w samym skanerze i karcie
kontrolera (ISA) - jest to cos w rodzaju 'Cxuts' (ten "x" moze nie byc
iksem ...) ale w internecie nic nie znalazlem.
Na samym kontrolerze mozna ustawic przerwanie i adres,na skanerze jest
poczworny przelacznik ("yes","no") niestety bez jakiegokolwiek opisu..

Nie mam doswiadczenia w kartach ISA ale :
Karta kontrolera nie jest widoczna pod windowsami >>> uszkodzona ?
W samym skanerze nie pojawia sie zadne napiecie >>> karta uszkodzona ?
Czy tez zacznie on dzialac dopiero po zainstalowaniu odpowiednich
sterownikow (tylko gdzie ich szukac) ?

Pozdrawiam
Robert