Re: problem z tv-out w GF mx2-400 - pomocy!

Autor: matarata (matarata_at_wp.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 12:14:04 MET DST

Użytkownik iks69 <iks69_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kr7vn$ik8$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> funkcja Resize. Dlaczego?
> Do tego wszystkiego często jest problem z powrotem z trybu TV do
monitora -
> znika obraz z TV a nie jest podawany sygnał do monitora (ciemność i na
> dodatek bez reakcji na klawisze funkcyjne tvtool ctrl+F1,F2... - "wygląda"
> to na zwis tvtool albo systemu-potrzebny reset). A jeżeli uda się wyjść z
> trybu TV i na monicie pojawi się obraz to na TV pozostaje zniekształcony
> obraz (z niewłaścią częsttlowością).
> Wszystko to pracuje na Win Me i drivery z org. CD do karty graf. Sparcle
GF.
> Czy ktoś z Was miał podobne problemy, lub może coś doradzić. Wina systemu
> czy sprzętu?
> Pozdrawiam
> iks69

Mialem ten sam problem
Jezeli chodzi o programy to: TVTool jest dla BT8xx a TvCC2000 dla Chronicla
(przepraszam za pisownie) i nie dzialaja na inne czipy
Ja robie to tak:
ustawiam klonowanie na zakladce Twin....
na zakladce Geforce..... wchodze w dodatkowe ustawienia, a tam z kolei na
zaklake dotyczaca nakladek - tam ustawiam ze ma trafiac na ekran dodatkowy
Na monitorze film DVD wyswietla mi sie w oknie a na tv na full (bez czarnych
paskow) - divixy podobnie choc jeszcze nie zprawdzalem z napisami
uzywam detki 14.10 - moze to ich zasluga
Co do programow DVD to Cinemaster 2000 dziala - inne starsze cinemastery,
windvd mialy problemy

Powodzenia
Piotr