Re: Easy Recovery

Autor: Nika (koziorozec_at_poland.com)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 03:26:29 MET DST

Użytkownik "2B" <unlea_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam partycje 15Gb do odzyskania - pomoozcie - ma ktos cracka / seriala
> do Easy Recovery 5.0 lub 5.1?

Zajrzyj na stronę http://www.kickme.to/FOSI . Znajdziesz tam wiele ciekawych
rzeczy i to w pelnych wersjach! Jest tam Easy Recovery, Powerquest Lost &
Found oraz Fix-It - wszystko do odzyskiwania danych oraz wiele innych
programów, np. Partition Magic 6.0 (!).

Polecam zajrzenie na inne adresy tej samej strony (na innych serwerach),
ponieważ na niektórych znajduja sie jeszcze inne programy, ktorych nnie ma
na tej stronie.

Oczywiscie nie musze dodawac, ze jest to oprogramowanie "legalne inaczej"
;))))
Ale nie mowcie nikomu, ze to ja Wam o tym powiedzialam... ;)))))

Uwaga! Z tej strony ciagnie sie fatalnie, bo chyba czesc odnosnikow kieruje
na serwery w Chinach (???), wiec trzeba miec duzo cierpliwosci, albo lacze
stale.

Przy okazji: jak ktoś ściągnie wyzej wymienione programy (Partition Magic
juz mam), to bede wdzieczna za mozliwosc jakiegos przekazania (moze
umieszczenia gdzies na FTP-ie?).

Nika