Re: co jest złego w ECS?

Autor: Slaby (dgcracker_at_poczta.fm)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 22:41:33 MET DST

Witam!
Nie tak dawno sam nabylem plyte ECS pelen obaw (wczesniej mialem Asusa P2B).
Kompik na tej plycie chodzi od 2 tyg. i jak do tej pory moje spostrzezenia
sa nastepujace:
- stabilnosc spoko (od czasu do czasu cos sie przywiesi ale tak na 100% to
bym nie byl pewien czy to problem plyty czy np. windy lub ewentualnie
pozostalych komponentow). Ogonie OK.
- o wydajnosci nic nie mowie bo nie mam do czego porownywac
- dzwiek z plyty raczej kiepski (u mnie jak komp jest czyms obciazony to
czasami pojawiaja sie jakies dziwne odglosy)
- nie porownywalem z innymi plytami ale kontroler HDD chyba do
najwydajniejszych nie nalezy
- raczej zapomnij o podkrecaniu chyba, ze bedziesz sie bawil w
malowanie/przecinanie mostkow na procku

Podsumowujac - jakis duzych problemow nie zauwazylem. Ja osobiscie nie
narzekam i mysle, ze jak za 300PLN to nie jest zle. Pozdr! D.C.