Re: ---===NORTON GHOST===--- - OT

Autor: PRL (prlalfa_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 22:10:17 MET DST

Harrison Bergeron wrote:

> Krymina? za takie krosowanie.
> A ndd dla dos nie radzi sobie z
> d?ugimi nazwami plików (fat16#fat32)
> i nic nie naprawi tylko zrobi jeszcze wi?kszą sieczk?.
> Te partycje prawdopodobnie sta?y si? ukryte
> (cz?sty przypadek)
> jeszcze raz uruchom Partition Magic'a i "odkryj".
>
> Czekam na og?oszenia o filmach. :-)

Panowie :)
Ot sprawa sie rozbija o wersje owego NDD.
Trenowalem z kazdym NDD i wiem juz ze wersja ostatnia DOS'owa radzi
sobie wysmienicie z dlugimi nazwami i duzymi dyskami. Zreszta z
sukcesem odzyskalem partycje fat32 z dysku 46gb.

Tak wiec polecam zaopatrzyc sie w nowsza wersje NU :)

--
PRL / Loost Clooster
prlalfa_at_poczta.onet.pl