"Zamarzanie"peceta

Autor: (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 20:54:40 MET DST

Pisałem kiedyś już o tym.
Może tym razem więcej mieć będę szczęścia?

Komputer PII 350,128MHz,Bios AMI z 1998r.
płyta ATX, PC100K726 na BX 440.

Zawiesza się często ,czasami natychmiast po uruchomieniu.
Pamięci były zamieniane w bankach, wstawiane pojedyńczo.
Procesor ma chłodzenie.
Karty graf.były próbowane dwie.
Riva TNT2, i S3-Trio na PCI.

Przetestowany programem AMIDIAG firmy American Megatrends
Program komunikował jakieś błędy w adresowaniach, ale nie przytopczę ich,
bo jeszcze nie znalazłem miejsca ich zapisu, lub nie zostały zapisane :-(
Miałem wrażenie, że były to błędy zwiazane z systemem.

A komp jak "zamarzał", tak zamarza!

Moje naiwne pytanie brzmi:
( bo zupełnie nie wiem,jak przebiega procedura zakupu płyty głównej
i jej wyposażenia.Programowego?)

Jeśli komp jest składakiem,( a nie Ja go składałem)
 skąd pochodzą pliki systemowe?

Czy jest możliwe, że zostały wgrane "wadliwe" pliki systemowe?
Z drobnym przekłamaniem? Błędem?

Ta wada mego komputera trapi Nas :-) od początku :-(

Pozdrawiam
  Dr.Z