Soltek KAV i kasowanie CMOS

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 18:11:21 MET DST

Witam
Pisze do Was, bo problem coraz bardziej mnie denerwuje. Mam plyte Soltek KAV
i jestem z niej bardzo zadowlony. Jest jednak problem - co jakis czas kasuja
mi sie ustawienia BIOS'u i przywracane sa domyslne. Musze od nowa ustawiac
wszystkie parametry. Dzieje sie to w roznych okolicznosciach - najczesciej
gdy cos wyjme lub doloze do kompa, ale nie tylko. Czasami zupelnie bez powodu.
Macie jakis pomysl na rozwiazanie tego problemu? Nie jest to jakas straszna
awaria, ale potrafi wkurzyc.
Pozdrawiam
Sobom

--