Re: Sklep w Bstoku

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 17:28:10 MET DST

svk wrote:
> Jak dotad znalazlem jedynie http://www.formica.com.pl/ .Czy sklep ma dobra
> opinie? Czy sa jakies inne w Bialymstoku?

ogólnie u nas jest mało dobrych sklepów, Formicę polecam, bo przynajmniej choć
trochę znają się na sprzęcie, kontrprzykład: wchodzę sobie kiedyś na górę w
Koralu i pytam o nagrywarki, siedzi facet w garniturze i żelu i oczywiście ma
niesamowite LG, zapytałem czy bywa coś Plextora lub Teac, jak sie okazało - o
żadnej z tych firm nie słyszał

ktoś polecił PC-Woman - tam jest cholernie drogo, a przynajmniej było z pół
roku temu, spróbuj też Wizarda (obok Formiki), problem w tym, że tam nie lubią
AMD

sam zrezygnowałem z kupowania w Białymstoku, bo mam już dość użerania się ze
sprzedawcami, wolę kupić coś w Sieci (chociaż płytę+procesor pewnie kupię na
miejscu...)

--
>From the book the word is spoken
Whispers from forgotten psalms
Gather all around the young ones                   "Sign of the Southern Cross"
They will make us strong                                    - Ronnie James Dio