cdrom pod win95?

Autor: adam_hendzel_at_post.pl
Data: Thu 09 Aug 2001 - 15:07:16 MET DST

hej

mam nastepujacy problem - po podlaczeniu karty
muzycznej do cdromka (karta Opti MAD 16 Pro -
82C929A i cdrom Goldstar x2 - wszystko gdzies z
1995r do tego Winda 95) i wlozeniu plyty
audio moge ja przegladac, lecz po kliknieciu na
wybrany utwor Odtwarzacz CD mowi te nie ma plyty w
cdromie albo plyta lezy zle. Macie jakies pojecie
co to moze byc? Dodam tylko ze bardzo mi na tym zalezy
bo to moj jedyny odtwarzacz cd w domu ;)

Pozdrawiam