Re: Gdzie jest bateria biosu?

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 14:55:24 MET DST

Ikar wrote:

> Poza tym to bateria czy akumulator? Znowu powolam sie na wyczytane
gdzies kiedys informacje. Pisalo, ze jezeli nie uzywa sie komputera
przez dluzszy okres czasu, to trzeba go wlaczac na kilka godzin raz w
tygodniu, zeby sie akumulator podtrzymujacy bios podladowal.
Akumulator to ostatnio widziałem w jakimś 486.
Przystkie płyty pod Pentiumy i wyższe, z jakimi miałem do czynienia,
miały bateryjkę 3 V.

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl