Re: red cod

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 11:15:30 MET DST

Waldeusz wrote:

> To jeszcze o niczym nie swiadczy ...
> Do poczty tez uzywam misie .... na blaszaku
> a intranet jest wyizolowany fizycznie (Unix) wiec zadne gowniane
> wiruski internetowe mu nie zagrazaja.
> Tak dziala spora czesc "waznych" sieci korporacyjnych
 I to bardzo dobrze.
Ale wytłumacz mi dlaczego taki spec nie potrafi sobie poprawnie
ustawić czytnika.
Bo jeżeli pracuje na mainframe to się chyba musi znać na kompach.
Wyliczyć błędy, które popełnił wysyłając jeden post ?
Pomijam już sprawę netykiety - ale z reguły dla mnie
wystarczą 2,3 tak napisane posty i gość ląduje w KF.

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl