red cod

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 08:33:05 MET DST

Witam.

Tak przgladam grupe i zastanawiam sie dlaczego nikt nie pisze o tym
wspanialym stworzeniu?
Moze ci ktorzy go maja na razie zamilkli :-)?
Ogladalem wczoraj wiadomosci i tam wielka panika. Straszny wirus i zaglada
swiata. Najwieksze firmy padna i wszystko trafi szlak.
A gowno prawda.
Dlaczego kazdy zabufoialy dupek za komputerem mysli ze caly swiat
komputerowy to windowsy.
Tak sie sklada ze pracuje na mainframe i nigdy nie slyszalem o wlamie na
taki system ani tez o wirusie na niego. A co z unixami?
Wybaczcie troche jestem wzburzony bo wq... mnie to pieprzenie w mediach.

Pozdrawiam

Agerst