Ktora wersja Detonatorów jest najstabilniejsza?

Autor: Daniel Jaworski (danielj_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 22:56:09 MET DST

Poszukuje najodpowiedniejszej wersji detonatorów do (juz troche
zabytkowej) karty RIVA TNT (16MB SDR).

Najnowsze Detonatory (seria 12 i 14, a ostatnio rowniez 6 i 8) juz nie
maja wsparcia dla mojej grafiki.

Zainstalowalem 6.50, ale mialem ogromne problemy z stabilnoscia przy
wlaczanym ACPI (zwisy przy zmianie trybów graficznych).
Zainstalowanie 8.04 rozwiazalo w 100% procentach powyzsze problemy, ale
nie moglem ustawic odswiezania 100Hz w trybie 800x600x32.
Obecnie mam 6.31, zwisy sie zdarzaja tylko sporadycznie, tyle ze nie
dziala mi funkcja STR (Suspend to RAM), od ktorej uzaleznilem sie w
ciagu 2 dni :-). Komputer sie nie budzi...

Jakie wiec polecacie najstabilniejsze detonatory do mojej TNT. Liczy sie
100% stabilnosci (i to by chodzilo 100Hz w 800x600x32). Wydajnosc jest
kwestia drugo- (a nawet trzecio-)rzedna.

Dodam, co wazne ze system to Windows 2000 SP2. Procesor to TB1200 @ ASUS
z VIA KT133A. Dodam ze najnowsze VIA 4-in-1 i path AMD do procesorow AMD
sa zainstalowane.

Mogl bym testowac poszczegolne wersje detonatorow, ale jest ich juz
chyba kilka setek wiec prosze o jakies namiary wskazowki, moze ktos zna
jakies "rock solid" detonators :-).

Pozdrawiam!

--
Daniel