Problem z myszka

Autor: emsio (emsio_at_wp.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 23:07:25 MET DST

Witam.
   Kupilem myszke A4Tech'a WinBest 4D+ (PS/2) i po podlaczeniu do komputera
(plyta Procomp z Celeronem400) nie zachowuje sie normalnie. A mianowicie co
ja rusze to ona rozwija mi menu tak jak bym klikal jej prawym klawiszem. po
kombinacji ze sterownikami nie osiagnalem zadnego efektu, natomiast
przestala mi dzialac w pionie. Najzabawniejsze jest to ze na drugim kompie
(z plyta AOpen AK73Pro z Athlonem 850) dziala bez zarzutu... co jest?
 pozdr