Re: Re: Co wybrać?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 21:33:20 MET DST

Niejaki(a) Wozik <wozik_at_lublin.top.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> durona
>
> A jak kupisz dobrą płytę pod Intele, np. Abit ST6, to będziesz mógł
> kiedyś włożyć Pentium III z zegarem np. 1,13.

a dobra pod amd (chocby asus a7v133) to wpakujesz tam przy fsb 133
procka do 1666mhz, a jak polecic wyzej (moze utrzyma...) - 166 to moze
nawet tam wpaqjesz 2ghz (oczywiscie krecone z chlodzeniem wodno-
peltierowym :> ).

> Może i tańszy, czy lepszy? Nie wiem, nie będę się spierał, są
> zwolennicy Intela i są AMD, ale kłócić się nie mam zamiaru. Powiem
> tylko, że należę do tych pierwszych.

ja tez jestem zwolennkiem intela, zawsze mialem intele, a jednak uwazam
amd za wyzsza moc - bo nia jest. jakbym musial kupic teraz komputer, to
zapewne bym wybral tb 1.2 na msi k7t :) jakbym mial kase, ktorej nie mam
to bym wzial z milosci do firmy intel 2x xeon 1000 z odpowiednia plyta
pod to i 1gb ramu w jednej kosci... ale jaks mi sie wydaje, ze raczej
udaloby mi sie namowic rodzinke predzej na to pierwsze rozwiazanie... :>
a teraz mam celka 400 ktory mi calkowicie wystarcza :)

> sprzet
>
> Właśnie, kup AMD, jeśli czujesz się na siłach konfigurować komputer.

eeee.... co tam takiego do konfigurowania? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_____txt by: Tom F. & Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_______|