Buduje zewnetrzna nagrywarke CD-R pomocy ?

Autor: Rob (mata_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 16:12:15 MET DST

Witam wszystkich

Mam stara obudowe 5 calowa od starego floppy z zasilaczem pomyslalem
sobie ze zrobie z tego pozytek.
Chce zrobic zewnetrzny CD-R wywalilem floppy i zostala mi obudowa i chce
dokupic CD-R.
Zasilacz mysle ze pradowo i napieciowo bedzie ok. ale jeszcze sprawdze.
Gorzej jakie wyjscie na zewnatrz obudowy, nagrywarka CD-R ma wyjscie IDE jak
z tego zrobic (przejsc na) USB lub LPT lub inne wejscie do PC.

Moze ktos ma jakis schemat lub moze mi cos podpowiedziec.
Czy bede potrzebowal jakies specjalne sterowniki czy standardowe
dolaczone do nagrywarki wystarcza aby to chodzilo po podlaczeniu z kazdym
PC.
Dodam ze nie stac mnie na cos gotowego tego typu i mam wprawe w elektronice.

Dzieki za sugestie Rob
mata_at_polbox.com