Odp: jaka nagrywarka ?

Autor: konradziks (konradziks_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 15:03:29 MET DST

dzieki wam wszystkim za odpowiedz , ide po nagrywarke do sklepu :)
zrobie jak polecacie i kupie TEAC-a
moze jeszcze sie odezwe przy ewentualnych problemach z nagrywaniem
pozdrawiam KONRAD

Użytkownik konradziks <konradziks_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kpcos$jjs$1_at_news.lublin.pl...