Re: Okablowanie sieciowe - jakie uprawnienia?

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 13:14:18 MET DST

Cze
ciach
Potrzebne ci doswiadczenie i checi, narzedzia tez.Jak nie masz doswiadczenia
to nabierzesz po np : 1 wiekszej sieci, no moze po 2 sieciach
Co do uprawnien, sa to chwyty reklamowe.Jednak kiedy robisz siec na np :
mod-tapie i masz ich uprawnienia to po prostu gwarancja jest dluzsza, w
porywach do 25 lat ( za 25 latek taka siec bedzie muzealna IMHO ) sa tam
chyba ze 2 stopnie .Mam taki dokument twierdzacy iz jestem autoryzowanym cos
tam Mod-Tapa, ale niewazny juz bo u nich co roku musisz to odnawiac czyli
troche kasy za szybki kurs tego co i tak potrafisz.
Niemniej sa klienci ktorzy wymagaja certyfikatu i wtedy trzeba sobie szybko
takie cos zrobic.
Aha - mam tez certyfikat AMPa. Zrobilem go przy okazji duzych zakupow u
przedstawiciela.Robienie wygladalo nastepujaco : chce kupic to i to i to
i........... ale malo robilem na AMPie.Aha to prosze do sali szkoleniowej,
niech pan pooglada sobie , a tu prosze troche literatury
Jestem w sekretariacie, w razie pytan sluze pomaoa.Impreza trwala 2 godziny
po czym otrzymalem stosowny certyfikat, a cena certyfikacji okazala sie byc
zaszyta w materiale, i tak niesamowicie tanim.

Z Panduitem mialem zreszta podobnie.