Mylex AcceleRAID 352 - problem

Autor: Michal Kowalski (mkowalski_at_businessman.com.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 10:56:42 MET DST

sprawa sie przedstawia tak:
na plytach: Asus P3B-F, Asus P2B, Atrend 6240, i jakas Sono costam
(wszystkie plyty na chipsecie i440BX) - ten kontroler nie startuje, tzn nie
mozna wejsc do jego biosu przez Alt-M czy to lewy czy to prawy ani przez
inne znane mi kombinacje, w przypadku Asus P3B-F wogole komputer nie
startuje -- nie pika - slychac jak startuja dyski itd ale pozniej jest
martwy (udalo mi sie odpalic raz - i to zaraz po tym jak piknal sie
zawiesil) - nie testowalismy bynajmniej na jednej plycie Asus P3B-F tylko na
kilku i to samo, na Asus P2B odpala sie za kazdym razem komp ale zwisa przy
takiej ramce co sie tam pokazuje (trzy plyty P2B przetestowalismy),
natomiast Atrend 6240 co drugi co trzeci mniej wiecej raz wogole nie
startuje trzeba go calkiem wylaczyc (kompa) i wlaczyc a potem zrestartowac i
startuje ale nie pozwala wejsc do biosu kontrolera - po prostu tak jakby
blokowal klawiature albo ja ignorowal w tym czasie kiedy pojawia sie zacheta
kontrolera...

natomiast jest taka plyta BXi-96 ATX "TOMATO" tez na chipie i440BX na ktorym
ten kontroler chodzi bez zarzutu i wogole nie ma z nim problemu, sprawdzalem
na 2 takich BXi-96 i na dwoch ten kontroler zachowuje sie normalnie. Dodam,
ze to juz jest w sumie trzeci taki kontroler bo dwa poprzednie odeslalismy
jako, ze niby uszkodzone, nie ma mowy o tym, zeby wrocily te same bo
zaznaczalismy te poprzednie ....
pozdroffka
kowal