Re: Asus A7V i znikające dyski

Autor: balth (balth_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 10:45:24 MET DST

[..]
> Spróbuj ustawić w BIOSie (menu chipset) Initial IDE Pre-Delay na więcej
niż
> 0
> (np. 10 s - jeśli pomoże, to schodzić niżej do ostatniej wartości, która
nie
> sprawia
> kłopotów).
[..]

Sprawdziłem - brak takiej opcji. Buuu :(

Na razie przedsięwziąłem starania co do naprawy/wymiany ASUSa a pożyczyłem
sobie ABITA KT7A RAID.
 Ludzie! Co za pomyłka - jak można tak rozplanować
płytę. Ledwo udało mi się włożyć kartę graficzną (koliduje ze slotami
SDRAM),
w ATXowej obudowie mini złącza IDE są dokładnie pod kieszeniami dysków,
wentylator
TITAN nie do poprawnego założenia - blokują go kondensatory przy gnieździe
CPU,
sam procesor jest bardzo wysoko - nawet nad zasilaczem.. Ups!

bye

balth