Re: Vobis czy cos innego?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 23:48:54 MET DST

Użytkownik "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Poszukuje rzetelnej firmy komputerowej, w ktorej kupilbym kilka gotowych
> zestawow komputerowych.
> Najbardziej interesuje mnie jakosc uslug. Cena mniej, lecz o tyle, ze
Compaq
> jest
> za drogi.
> Czy firma Vobis bylaby odpowiednia? A moze jakies inne (Wroclaw)?

znajomy kupił komp kiedyś w vobisie, ze znaczną ilością peryferiów -
modem, dukara, skaner, inne bajery, i stery do wszystkiego
miał kurde po niemiecku!!!! nie do przełknięcia, a były to
jeszcze czasy gdzie poszukanie sterów w necie stanowiło problem
(jak kupiłem sb awe z niemieckimi sterami to angielskie ściągałem
na tekstowym terminalu IBM na uczelni :-))