Re: monitor 17" (wasze tipsy)

Autor: Halley (halley.fm_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 08:13:39 MET DST

"piterek" <yeoman_at_poczta.onet.pl> wrote in message
| [...]
| jak chcesz dobry plaski to kup sobie LG Flatron 795FT (ale nie
775FT).

    dobry ? widziałeś go ? ja kupiłem dwa Flatrony 795FT+ w przeciągu
pół roku i oba miały te same wady - przebarwienia na dużej części
ekranu, obszary o mniejszej ostrości, rozbieżności kolorów... jednym
słowem marna jakość; trzeciego już nie kupię;
    kiedy stawiam Trinitrona obok produktu LG to Trinitron przerasta
go o dwie klasy;

K.R.H.