Re: Rozlaczajacy sie modem pentagram omen

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 07:55:42 MET DST

Jacek wrote:

> Czy zna ktos komende at, ktora nalezy wpisac w dodatkowych ustawieniach, aby
> ten modem sie nie rozlaczal ?

Rozałącza się podczas negocjacji połączenia czy już podczas normalnej
pracy? Mam taki sam modem i niezbyt dobrą linię, stąd też mam go
przełączonego na V34 komendą
AT+MS=V34
ŁĄczy się szybko, ściąga bez przestojów (co przy V90 nie było takie
oczywiste)

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl