Re: krzaki

Autor: Kwasniewicz Krzysztof (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 12:02:49 MET DST

Uzytkownik "Zygi" <Creapi_at_poczta.fm> napisal
> Mam pytanie; jak zrobic zeby na wydruku byly polskie znaki.
> Word2000 ladnie je wyswietla ale niestety nie drukuje, zaraza.
> Na monitorze ok, a na wydruku bdleee. No i w netszkapie zeby byly ogony
> bo jak widzicie nie ma.

Koledzy twierza ze to problem nie sprzetowy. Mi sie wydaje ze jednak. Jaka
masz drukarke? Moze masz iglówke? Bo w starych modelach ustawialo sie
"znaki" na drukarce. I np. (ja tak mialem ze stary Starem LC 20) jak na
drukarce byly znaki w Mazovii to za Boga nie wydrukowales polskiej literki
pod Wingroza, tylko krzaki. U mnie pomogla zmiana znaków na Latin II. Wsio
ustapilo :-))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm