Re: winmodem Pentagram Omen - co myślicie ?

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 14:17:59 MET DST

The_EaGle wrote:
> Mam zew Acorpa EMS i wew. Zooma na Conexant jeden kosztolal 280zl a drugi
> 80zl i roznica jest ale mala. Podczas sciagania mam zamiast 5 kB/s to
> 4,6kB/s ale znow zoom lepiej trzyma transfer. Oba lacza sie tak samo
> 50,600kbps max - w Netii. Czy ja wiem czy warto bylo 280zl wywalac na
> zewn. - ja go kupilem tylko dla Linuxa.

łączysz się przez Netię -ok.
Jakie jest prawdopodobieństwo, że kolega pytający o modem
też będzie korzystał z niezależnego operatora; na nowej sieci itd.
Domyślnie przyjąłem najgorsze możliwe rozwiązanie - połączenie
z dialupem TPSA, na starej linii. Mogłem się mylić, ale wtedy to
on będzie do przodu. A jeśli napiszę od razu (o czym wspomniałem)
że koledzy mają i chwalą sobie, i okaże się, że ten człowiek ma słabą
linię , to do kogo będzie miał żal ?

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl