Re: winmodem Pentagram Omen - co myślicie ?

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 13:10:20 MET DST

Tomasz.Gracki_at_natned.com.pl wrote:

> czy warto się w to ładować, czy też polecalibyście coś innego ?
> ma być tanie, lecz nie chodzi o to żeby zaoszczędzić max na modemie
> i później płacić rachunki + kupa nerwów za zerwane połączenia
Właśnie
Swego czasu czytałem namiętnie pl.misc.telefonia i masa postów
pochodziła
od posiadaczy najtańszych modemów. I nadal mi się w głowie nie mieści,
jak można kupić komputer-petardę, i włożyć do niego winmodem za 80 zł.
Linie mamy kiepskie w naszym pięknym kraju, i nie ma rady - im lepszy
modem, tym większe prawdopodbieństwo poprawnej jego pracy.
A co do Twojego zakupu - kolega ma, i sobie chwali, ale mieszka około
400m od centrali, w mieście, i ma świeżo wyremontowane przyłącze.
To raz.
A dwa - ja nie narzekałem na żaden modem- 2 zoltrixy na Isa,
phantom(on nie przyjmował połączeń przychodzących, ale mi to nie było
 potrzebne), Asmax surfer. Ale to jest kwestia pobawienia się
ze sterami i dodatkowymi ustawieniami .
Osobiście poleciłbym bym model Dark (wewnętrzny) - kosztuje około
 150 złotych, i to jest normalny, sprzętowy modem.

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl