Re: Abit Be6-II?

Autor: Wozik (wozik_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 12:06:57 MET DST

"Jarek" <walpawlak_at_poczta.onet.pl> pisze

> Plyta jak w temacie ale napis na plycie Be6-II
> a kontroler High Point HPT370
> (napisane "bialo na czarnym" na chipie
> a przeciez takie chipy sa na plytach
> be6-II ver 2) wiec nie wiem co jest grane.
> Jak w 100% sprawdzic ktora to
> plyta Be6 II czy Be6 II ver2?

Poszukaj dobrze przy slocie ISA, tam jest zawsze numer wersji, a jeśli
nie, to gdzieś na płycie musi być napis, która to wersja, ewentualnie
powiedz jakie są dwie ostatnie literki w oznaczeniu BIOS-u, to ci
powiem jaką masz płytę.

--
wozik_at_lublin.top.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb