Re: Vobis czy cos innego?

Autor: Artur Lew (alew_at_softsystem.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 10:16:26 MET DST

Przejechalem sie kilka razy na niej (oddzial w Rzeszowie),
beznadziejny serwis.

> Ja moze nic nie wniose ale chcialbym Cie tylko przestrzec przed
>OPTIMUSem !
To fakt, unikaj ich jak ognia.

> COPAQA a serwis i jakosc gowniana. Co do Vobisu, wydaje mi sie calkiem
Co do Compaqa to maja kilka fajnych i tanich ofert.
Owszem compaq kojarzy sie z zaporowymi cenami, tez tak myslalem.

Zamowilem kiedys u nich kilka zestawow (w takich malych i waskich
obudowach). Pomijajac jakosc zlozenia (niezla) i swietny serwis to cena
tez byla stosunkowo mala, mniej wiecej cena rownowaznego skladaka.
Wada tego bylo tylko to, ze grafika i muzyka byly wbudowane na plycie,
ale po co Ci cos innego w firmie ?
Dodatkowo w cene kompa mialem wliczonego Windows-a 98.

Artur Lew