Re: który sklep internetowy?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 01:58:18 MET DST

Manuela wrote:
> Zobacz http://spin.siedziba.pl Jest o tyle dobry, że jak wejdziesz do sklepu to
> masz wszystko pod ręką na jednej stronie i nie tracisz z pola widzenia tego co już
> masz wybrane. Ale bez Javy to chyba nie da rady.

po kliknięciu na cennik widzę cennik, taki sam jaki mogę dostać na kartce w
większości sklepów komputerowych (to po cholerę Internet???), nie ma żadnych
opisów, po kliknięciu na "sklep" Mozilla zjada 100% procesora przez paręnaście
sekund a potem pojawia się przycisk "zamówienie" i trochę tekstu, niezupełnie o
taki sklep mi chodziło...

(nie mówię, że jest zły, przynajmniej nie ma porąbanego interfejsu jak
większość)

--
They say that life's a carousel
Spinning fast, you've got to ride it well