Re: Oszukali mnie (GeForce 2MX-200 zamiast Geforce 2mx)

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 23:01:21 MET DST

Użytkownik "Raveman" <Raveman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym się dowiedzieć czy moje stwierdzenia są słuszne.
> Mianowicie "byłem" posiadaczem GeForca 2mx , lecz był uszkodzony(
konkretnie
> coś w wyjściem TV), więc oddałem go do serwisu ( był na gwarancji) i po 2
> tygodniach otrzymałem nową kartę lecz wydaje mi się że jest to GeForce
> MX-200.
>
> Czy jest to możliwe?
> Aha, stwierdziłem to na podstawie zgłaszania się karty podczas startu
> systemu GeForce mx-200 a było kiedyś GeForce MX.
> Co z tym zrobić?

zostałeś porobiony. domagaj się zwykłego mx albo mx-400
mx 200 jest znacznie wolniejszy od zwykłego mx, nie mówiąc o mx400

do mx są pamięci 128 bit sdr lub 64 ddr (taka sama wydajność),
podobnie do mx400, w której
pracują z trochę wyższą częstotliwością. w mx200 są 64 bit sdr = wydajność
pamięcie o połowę niższa

grzech