Re: Jaki soft do zgrywania radia??

Autor: Michał (mzabiegly_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 23:05:13 MET DST

Swietna karta :) , sam taką mam ale juz nie uzywam bo zmodernizowałem
komputer i próżno mi na płycie szukać ISA :(.
Generalnie do kompletu miałem karte Opti 931. Płytka do Opti miała bardzo
fajny programik do odtwarzania midi, wave i do nagrywania z roznych zrodeł.
Nie wiem w jaki sposób masz podłaczona karte FM Zoltrixa ale ja miałem do
wejscia CD na karcie dzwiekowej. Mozana podłaczyc tez jako line out na
Zoltrixie i jako line in na dzwiekówce ale poprzez cd in na dzwiekowej
wychodzi najlepiej. Wiele kart dzwiekowych ma podołaczane ciekawe
programy-poszperaj a z pewnoscia znajdziesz.

Z pozdrowieniem, Michał GG: 309411