nvidia i wyjście na TV

Autor: pbas (pbas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 19:56:39 MET DST

Witam.

Mam kartę NVidia TNT2 Pro z wyjściem S-Video z którego nie mogę skorzystać
bo nie mam kabelka, oraz z wyjściem VIDEO-OUT typu "czincz" (nie wiem jak
się to pisze). Chciałbym puścić sobie filmik z komputerka w taki sposób, aby
dźwięk leciał z kompa a obraz z TV. Podłączyłem kabelkiem ów czincz z
Video-In w telewizorze i jedyne co widać to ciemny ekran na TV, tak jakby
nic z karty nie wychodziło. Domyślam się, że należy zapewne przełączyć opcje
w parametrach wyświetlania, ale w sekcji "Output Device" parametrów karty
opcja "TV" jest nieaktywna.
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

--