Re: Re[2]: Wybór monitora

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 18:35:20 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <
> Jak lubisz kolor różowy, szczególnie blisko krawędzi ....
:-))))))) Bardzo lubię różowy, a SZCZEGÓLNIE blisko
krawędzi, jeszcze jak jest wilgotny-różowy, to ..... :-))))
A teraz poważnie:
Flatrona miałem 3 miesiące i sprzedałem, może egzemplarz
cienki, ale obraz był jakby rozmyty.
Teraz mam Maga 796 FD i nie narzekam. Może jest gdzies
róż na brzegach, ale ja nie widzę, może to z racji wieku.
A może to było tylko na starszych Trynitronach,
ten w Magu jest dual-flat, z tej nowej generacji.
Co do Neca się nie wypowiem, ale po tej dyskusji
na pewno pójdę do ksiakiegoś sklepu zobaczyć
o czym była mowa.
BTW przebarwienia w monitorach Sony nie wynikają
ze źle zrobionego kineskopu - Sony nie umiała i nadal
nie umie zrobic porządnej elektroniki - vide telewizory -
- też nie są najlepsze.

Ale się rozpisałem ;-)))

--
PozdróWWWska